vrijdag 24 februari 2012

A new look 4 our livingroom


we heart it
 
we heart it

we heart it
 
we heart it
 
we heart it
 
google afbeeldingen
 
tumblr

lieve lezers,
ja ik ben helemaal in een styling stemming!
want bij ons thuis hadden we nogal een saaie woonkamer.
alleen (ik vond) dat daar eens verandering in moest komen!
dus ik ben begonnen met moodboards te maken en zo heb ik met mijn ouders een plan gemaakt,
en ook al zeg ik het zelf, het is HEEl mooi aan het worden
ik heb vandaag met mijn moeder naar de stad geweest en heb allerlij kussentjes voor op de bank en gordijn stoffen gekocht.
en ook leuke kaarsjes en decoratie zand (voor in 3 glazen karafjes)
over een maand gaan we ook verven!
een muur wordt blauw, 2 tinten (er zit een schouw in de muur)
2 muren worden grijs (lichtgrijs) en de andere muur wordt wit (gebroken wit)
ik denk dat het heeel leuk wordt!

Xx sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten